Sayfalar

13 Mart 2016 Pazar

Çocuk astım hastalarında hemşirelik tanıları

Çocuk astım hastalarında hemşirelik tanıları

3 sene önce admin tarafından yazıldı, kez görüntülendi ve hakkında hiç yorum yapılmadı.
Çocuk astım hastalarında hemşirelik tanıları

Sık belirtilere göre hazırlanmış hemşirelik tanıları burada ki hemşirelik tanılarını hastanıza göre uyarlayarak bakım planını rahatlıkla oluşturabilirsiniz TR Astım hastası olan bir çocukta bakım planı oluşturma sırasında hastamızda görülen. Vermiş olduğum hemşirelik tanılarının girişimlerini site içinde aratarak rahatlıkla bulabilir ve hemşirelik girişimleri hakkında bilgi autore olabilirsiniz.

Hemşirelik tanıları:

Pulmoner sekresyonun artmasına bağlı Hava yolunu temizlemede etkisizlik

– Tekrarlayan solunumun nöbetlerine bağlı Korku

– Hastalık durumuna ve çevresel tehlikelere bağlı Sağlığını etkisiz yönetme riski

GOOGLE ARAMALARİ
astım bakım planı
astımlı çocuklarda hemşirelik bakımı
astım ile ilgili hemşirelik bakım planı
astım hemşirelik bakımı
astim hemsirelik tanilari
astım için hemşirelik bakım planı
astım hastalarında hemşirelik bakım planı
astim hastasi icin bakim plan
astım ve hemşirelik bakımı
astım LI cocukta hemşirelik tanıları girişimler
Etiketler: Çocuk astım hemşire bakım planı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder